wtorek, 24 marca 2015

Workshop in Bratislava

W Bratysławie obiektem naszego wyrazu twórczego była gra z przedmiotem. O tyle, o ile sama praca z przedmiotami w naszym wypadku (styropianowe kule, kolorowa guma oraz bambusowe kije) nie była zbyt rozwijająca (tego typu pracę mieliśmy już na 1 roku naszej akademii), ale miała bardzo fajny charakter eksperymentalny, każdy z nas o ile miał ochotę mógł wynieść swoje przemyślenia i pomysły na nowe projekty już w swoim kraju (a było co wynosić). Ja tak zrobiłem i uważam, że dobrze spożytkowałem ten czas. 
Sama idea pracy z zagranicznymi szkołami była świetnym pomysłem, mogliśmy się powymieniać swoimi spostrzeżeniami i sposobami pracy, bariera językowa znika kiedy wszyscy traktujemy się jak rodzina nie ma lepszych i gorszych. Nawet zapomnieliśmy o tym, że oprócz szkół różniliśmy się też rocznikowo (chodzi o system szkolny spotkały się roczniki 2, 3, 4). 
Po tych warsztatach jestem zdania, że bardzo bym chciał pojechać na dłuższą wymianę studentów za granicę.

Rafał Domagała


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz